Politika jakosti
Jakost je faktorem konkurenceschopnosti a tím také úspěchu naší společnosti. Chceme zvyšovat podíl na trhu a být v segmentu naší působnosti oceňováni zákazníky výše než naše konkurence. Budujeme povědomí o značce a firmě, jako o seriozní a moderní společnosti se zaručenou kvalitou služeb a vysokým potenciálem výkonů.
Všichni zaměstnanci naší společnosti aplikují při práci následující zásady:
- Hlavním cílem je spokojený zákazník.
Měřítkem naší kvality je především zákazník, proto dbáme na jeho nejvyšší spokojenost. Hodnocení našich služeb je systematicky sledováno a je pro nás směrodatné.
- Profesionální chování za každé situace.
Každý zaměstnanec ovlivňuje kvalitu ve svém procesu a nese osobní odpovědnost za výsledky své práce. Management je odpovědný za odborný růst a motivaci všech zaměstnanců pro naplňování priorit kvality.
- Vždy volíme kvalitní a spolehlivé dodavatele.
Kvalitu výrobku a služeb zásadně ovlivňují vstupy materiálů a služeb, proto spolupracujeme jen s kvalitními a spolehlivými dodavateli. Úroveň dodavatelů systematicky sledujeme, vyhodnocujeme a pracujeme jen s těmi nejlepšími.
- Stále pracujeme na zlepšení.
Systematicky zabraňujeme chybám a hledáme jejich příčiny. Každá neshoda musí projít procesem vyhodnocení a musí být stanoveny systémové změny zabraňující jejímu opakování.
Tyto zásady vyjadřují základní politiku jakosti společnosti Intermont, Opatrný, s.r.o. z hlediska výrobků a služeb.